Hizmetlerimiz

HGB Mühendislik olarak, 15 yıllık deneyim, bilgi birikimi ve bakış açısıyla her türlü bina, birim ve tesiste Teknik İşletme ve Bakım Onarım Hizmeti verilmesidir.

Teknik İşletme ve Bakım Onarım konusunda şu üç personel modelini uyguluyoruz:

Yerinde Bina İşletimi Modeli :

Bu model 10.000 m2 ve daha büyük yapılarda uyguladığımız “Sabit Personel” modelidir. Projenin büyüklüğüne göre değişen sayılarda Mühendis, Tekniker ve Teknisyenlerden oluşan HGB Mühendislik Teknik Kadrosu, ilgili birimlerde görevlendirilir ve proje aşamasında belirtilen vardiyalarda, yapının teknik işletmesi hizmet faaliyetlerini HGB Mühendislik kurumsal desteği ile birlikte sürdürürler.

• Dışarıdan Bakım Hizmeti Desteği Modeli:

Dışarıdan Bakım Hizmeti Desteği – Küçük Birimler için Gezici Bakım) modeli 10.000 m2 den daha küçük ve genellikle şubeli yapılarda uyguladığımız modeldir. Bu model; mağazalar, marketler, banka şubeleri, fast food restoranları, mağaza zincirleri, küçük binalar gibi teknik personel bulundurmanın ekonomik olamayacağı yerlerde en doğru çözümü teşkil etmektedir.

Universal Model :

Hem “Yerinde Bina İşletimi Modeli” ve hem de “Dışarıdan Bakım Hizmeti Desteği Modeli” nin bir arada kullanıldığı modeldir. Yapıları ve içerdikleri cihazlar itibarıyla bazı projeler için en doğru çözüm Universal Model olmaktadır.

Arızalardan meydana gelen duruşların yüksek, hatta karşılanamaz bedellerinin bulunduğu tesislerde deneyimli teknik personeli, donanım, otomasyon olanakları ile 24 saat görev yapan HGB Mühendislik , Bilgisayar Destekli Bakım Yönetim Sistemi sayesinde sistemleri sürekli kontrol altında tutar, arızanın oluşumuna izin vermez.HGB Mühendislik ‘in işlettiği Türkiye çapındaki tüm tesisler,HGB Mühendislik ’in Ankara’daki merkezinden izlenebilmekte ve yönetilebilmektedir.

HGB Mühendislik ’in Teknik İşletme anlayışı “Bakım” kavramına önem ve öncelik vermek üzerine kuruludur. Cihazlara yapılan müdahaleler şu şekilde kategorize edilir :

• Önleyici Bakım Cihazların üretici firmalarının öngördüğü aralıklarla, öngörülen şekilde yapılan periyodik, koruyucu bakım faaliyetleridir. • Kestirimci Bakım Yakın zamanda arızalara neden olabilecek sorunların, henüz arıza ortaya çıkmadan, çeşitli yöntemlerle tespit edilerek giderilmesi faaliyetleridir. Cihaz veya sistem durmadan veya plânlı kısa süreli duruşla sorun giderileceği için, sürekli çalışan sistemlerde periyodik koruyucu bakımın yanı sıra uygulanması çok uygundur.

• Arıza Giderici Bakım Cihaz veya sistemlerin işlevlerinin sürmesini önemli ölçüde sınırlayan ya da tamamen kullanım dışı bırakan durumlarda uygulanan arıza giderme ve bakım faaliyetleridir. Her açıdan istenmeyen ve pahalı bir yöntem olmakla birlikte en sık karşılaşılan durumlardan biridir. Bu yüzden HGB Mühendislik önleyici ve kestirimci bakımların, firmaların öngördüğü şekil ve periyotlarda yaparak arızaların minimize edilmesi anlayışı ve iddiası ile hareket eder.

HGB Mühendislik demek;

• Çok geniş bir yelpazede, bina ve tesis türlerine ait bilgi birikimi

• Bakım personelinin yönetimi ve eğitimi

• Dışarıdan Bakım Hizmeti Desteği Modelindeki Hizmeti sayesinde kazanılan dinamizm

• Ankara genelinde hizmet ağı • Enerji yönetimi ve tasarrufu konusunda deneyim demektir.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s